Datensatz vom 17.09.2012
Like - The Social Game
Verlage:
Autoren:
Illustratoren:
Genres:
Spielmechaniken:
Release:
2012
Anzahl der Spieler:
3 bis 8 Spieler
Spielzeit:
30 Minuten
Altersfreigabe:
Frei ab 10 Jahre
Durchschnittswertung:
0/10 bei 0 Bewertungen
Challenge your rivals to the very last Like! Grow your reputation! Get the most Friends!
In this game you play as a User of Status, the most popular social network in the world. Become the Troll — that irreverent provocateur — and challenge the other Users by tagging them in embarrassing posts. Make your Fans comment by launching them in the Discussion and hope in "Like" results. With the help of your cards and your Profile Superpower, try to get the highest consensus from your Fans to win the Discussion. By spending Fans you earn during the game, you can buy new Friends and grow your reputation. Make your Profile the most popular on the web, and show off the greatest number of Friends. The winner of the game is the player who first owns 4 Friends.
CHALLENGES - Duel with other Users to the last Like and grow your popularity!
ALLIANCES - Help other Users to win particularly difficult challenges-in exchange for a reward, of course!
RHYTHM - Join the action at any time and press your advantage. Timing is everything!
IRONY - Take the roles of the most embarrassing personalities of the Web - do Nerd, Cheerleader, or Emo mean anything to you?
FUN - Develop more and more effective strategies and combos, and leave your adversaries astonished!
Bilder
Ähnliche Spiele
Leserkommentare
Kommentar-Regeln
Das Bashen, Flamen oder Spammen in den Kommentaren wird nicht geduldet!Wer hierbei auffällt, wird zunächst verwarnt, danach gesperrt!
Bitte haltet euch an folgende Regeln:
- Keine Beleidigungen anderer User
- Kein Spamming
- Versucht in ganzen deutschen Sätzen eure Meinung zum Ausdruck zu bringen, Kommentare wie "Erster!", "Super!", oder "Interessiert mich nicht", ... werden direkt gelöscht!
Wem ein User auffällt, der sich nicht an diese Regeln hält, schreibt mir bitte eine Email an die Redaktionsadresse